سميرة سعيد : تعرضت للتحرش أكثر من مرة

mainThumb

08-06-2021 06:36 PM

السوسنة - في أخر مقابلة للفنانة سميرة سعيد في الفارة الماضية تحدثت خلال مقابلتها عى أحدى القنوات بأمور عائلتها ووجهت تركيزها على ابنها " شادي "
 
طلعت شادي إنسان محترم وزرعت شوية قيم جواه وإزاى يحترم والدته وأصدقاءه والمرأة بشكل عام، ويكون إنسان يقدر يواجه المجتمع .
 
تابعت قائلة  "شادى لم يحصل على الجنسية المصرية لأن لديه جنسيتين المغربية والأمريكية فمينفعش ياخد الجنسية التالتة للأسف .
 
أما عن احتمالية زواجه قريباً قالت "أكيد بحلم أجوزه وأكيد هكون مبسوطة لو اتجوز وأنا موجودة في الحياة بس هو عنده 25 سنة ولسه مبدأش حياته العملية بشكل واضح عشان بيدور في كذا حاجة لسه ، ولازم يقدر يواجه الحياة ويبدأ يكسب فلوس وينتج ويفتح بيت عشان يبقى راجل مسئول "
 
 
كما اعلنت الديفا سميرة سعيد  خلال البرنامج إنها تعرضت للتحرش الجسدي مرة واحدة في حياتها، موضحة أنها تصدت للأمر بكل قوة، كي تواجه هذا الأمر الذي اعتبرته صعبًا .
 
وأضافت سميرة سعيد، في تصريحات لها قائلة “تعرضت للتحرش كتير في حياتي بس كان الموضوع (معاكسات) بس للأسف حصل مرة قبل كدة إني اتعرضت للتحرش جسديًا” وتابعت سميرة سعيد “لقيت نفسي وبكل قوتي بدفسه في البتاع ده وجريت على طول "
 


تعليقات القراء

لا يوجد تعليقات


أكتب تعليقا

لا يمكن اضافة تعليق جديد